Pisala sam već o hodu po mukama kad ti se pokvari monitor za koji je zadužen Pakom servis. Samo što onda nisam pomenula da se radi o Pakom servisu.
Dobiti informaciju gde se nalaze je bilo isto kao da tražim da mi otkriju državnu tajnu.
Ja – Gde je ta ulica?
Ona – Na Novom Beogradu.
Ja – Gde?
Ona – Ne znam kako da vam objasnim.
Ja – Kojim prevozom može da se dodje?
Ona – Ne znam ja dolazim kolima.
Našli smo ih i o tome sam već pisala. Monitor je bio tri nedelje kod njih. Kad ga preuzimate nema šanse da ga uključe i pokažu vam da su otklonili kvar. Doneli ga, uključili i konstatovali da su kvar otklonili ali da su pokvarili nešto drugo. Ujutru ga vratili i dobili obećanje da će biti sve rešeno po hitnom postupku.
Ovo je ukupno peta nedelja kako je je kod njih.
Dve nedelje sam zvala i Ona me je dve nedelje prebacivala na servis u kome niko nema ime i prezime i dve nedelje se niko u tom servisu nije javljao. Samo podignu i spuste slušalicu. Kad joj se popnem na glavu prebacivala me na neku fianansijsku službu odakle nikako nisu mogli da me prebace na servis jer oni medjusobno ne komuniciraju.
Jednog trenutka sam dobila ’’genijalnu’’ ideju da zamolim Nju da pita u servisu šta je sa monitorom pa da mi prenese, odgovorila mi je da ona isto ne može da ih dobije kao ja. Dobila sam želju da odem i nokautiram je, uopšte ne bih imala grižu savesti.
Ovog ponedeljka sam pozvala i rekla da me prebaci na servis kako zna i ume. Odmah sam ga dobila. Tamo pojma nemaju o čemu govorim. Da ne dužim, rekla sam da saznaju do ujutru, da ću u suprotnom da dodjem, uhvatim prvi monitor i samo razmahnem sa njim po svim ostalim monitorima.
Juče, u utorak, sam dobila obaveštenje – Aaaa, pa vaš monitor je na servisu u Nišu. Dali mi broj pod kojim je zaveden.
Pozvala Pakom servis u Nišu gde sam saznala da se zovem Marko Krasić jer je to vlasnik monitora pod kojim je navodno zaveden moj monitor. Sreća pa je Ona u Nišu ljubazna i ne smeta joj da radi ono za šta je plaćena pa nekako dodjosmo do toga da moj monitor jeste kod njih ali zaveden pod drugim brojem. Saznadoh da je moj monitor prethodnog dana brzom poštom stigao u Niš. Znači dve nedelje su ga preskakali i poslali ga tek kad sam rekla da ću da pobesnim.
Prebacila me na servis gde se odmah javio čovek koji zna kako se javlja na telefon i rekao – Dobar dan, serviser Ljuba, izvolite.
Saopštio mi da monitor radi i da mu nije jasno zašto je poslat kod njih. Ja objasnila o čemu se radi i on obećao da će ga odmah testirati ponovo.
Jutros me je pozvao, rekao da je samo bila pomerena jedna žica, da je namestio i da je monitor čitavu noć bio uključen da bi video kako se jutros ponaša. Rekao da ga vraća za Beograd.
Sutra bi trebalo da ga preuzmem kod One koja nema ime, ne ume čitko da se potpiše i koja ne komunicira sa ostatkom firme, nju su zaposlili da se pravi blesava.
Ako treba išta da kažem posle ovoga svima koji ikada budu morali da odu do beogradskom Pakom servisa sem – bolje da kupite nov monitor, onda sam zalud ovo pisala.
A ako baš morate da odete do servisa on se nalazi iza Airport City u staroj Cepterovoj zgradi. Dugačka je ova rečenica za Onu, razumem što nije mogla da je izgovori.
Iz Beograda u Beogradu ne možeš ništa.
Iz Beograda u Nišu to ništa možeš za pet minuta.
Valjda se razlikuju ljudi.
Neko radi a neko se vodi da radi.
Imam takođe očajna iskustva, izuzetno su neljubazni što naročito prezirem, tako da kod njih više ni ne ulazim.
Auuu Mahlat….e zato ja već dva kućna aparata ne nosim na servis – jedan je u zoni Luke Beograd a drugi na suprotnom kraju, negde na Nbgd na Bežaniji. Užas, užas – ne mogu da verujem da podigne pa spusti slušalicu??
…i najgora reklama je dobra reklama.
Ovog puta u tvom teksu je preovladala odlicna reklama jer ovi iz Nisa dobise ogroman plus za razliku od ovih , tacnije jedne neradnice iz BG, pa sve u globalu, odoh da kupim Pakomov monitor.
Gde rece da im je prodavnica i kako da stignem do njih? 🙂
Jelena, sledeci put cu kupiti nov, kunem se, pre nego ponovo kod njih.
Miss, a možes misliti kad zovem deset puta i deset puta isto. Ni ja ne mogu da verujem ali tako je.
Deda, oni iz Niša jesu zaslužili reklamu i to veliku, svaka im čast!
Pa mi smo samo jednom nešto servisirali ali to je bilo u vreme SFRJ. Pošto su Slovenci izgubili evidenciju da su to popravili i poslali, poštom su nam poslali novi aparat u zamenu. Tako da smo na kraju meseca imali 2 – mašine za rezance. Jednu poklonili.
Ne znam za ove domaće varijante, meni treba HP i Brown. Nj nj nj. Bojim se i da ih pozovem, šta ako mi kažu da moram lično recimo da idem?
pardon, a šta ako kre nu da me šetkaju telefonom – zovi ovog, zovi onog. A ako nešto mrzim to je da zovem i zovem i zovem… i da mi se uključi sekretarica, ili da se ne javljaju, ili da..aaaargh,. mrzim telefone sve sem mobilnih.
Miss, kad pocnem o tome postanem potuno ocajna, kupila sam Bosh nasinu za pranje posudja i za nju dobila lažnu garanciju. Samo što me kap nije udarila, kad sam ih pozvala rekli mi da će mi oni servisirati ono za šta nisu ovlašćeni.
Prosto si nemoćan.
Živimo u prevarantskoj zemlji ali kažu da će biti bolje.
Moja rodjaka je poslala email direktno u Samsung headquarter, i iznela celu genezu maltretmana. Poslali su joj novi televizor. doduše, to se sve dogodilo u Grčkoj, ali apsolutno sam spremna da uradim isto to, ako nedajbože bude bilo potrebno.
Ja do danas molih boga da udjem u onaj 45-ti dan i da odem tam pa ne izadjem dok ne dobijem nov. I dalje nije iskljuceno.
Vi niste culi za ovu organizaciju ? http://www.nops.org.rs/cms/
Kupim ti ja pre nekog vremena mašinu za veš. Donesem kući, raspakujem, uključim, i gle čuda, ne radi. Zovem servis, traže broj sa garantnog lista:“Sa onog žutog papirića“. Baš taj nam je papir falio, a bez njega se popravke naplaćuju.
Zovem radnju. Krpe me prodavci, što još u radnji nisam proverio gde je garantni list. Šta vredi da im objašnjavam kako je mašina bila fabrički upakovana.
Na kraju su me uputili na centralu u BG. Evo treći mesec kako čekam da garancija stigne poštom.
Na ovakve situacije moramo računati, sve dok ne profunkcioniše društvo za zaštitu potrošača. Tada će se znati koje su konsekvence neispunjavanja preuzetih obaveza.
N. Denic, ja sam cula, nisam o tome razmiljsala, nisam se puno ni raspitivala ali jednostavno unapred nemam poverenja da ce neko raditi u moju korist.
Vidi ovako, svakog dana u Maxi-ju postoji po neka akcija,roba stoji na rafovima na primer danas i ne mozes da je kupis nego mozes sutra. Da li je dozvoljeno da na rafovima neko drzi robu koju kupac ne moze da kupi ne da mi nije jasno nego mislim da me zajebavaju kad god udjem tamo. Pobunila sam se jos unutra, kako ne moze, prodavacica mi rekla Pssst! Svakog vikenda je tako i ne vidim valjda to samo ja. Ko je sta uradio?
Onda stignem do kase i konzervu ananasa koja kosta 120 dinara na snizenju platim 168. Kad se pobunim kazu mi da nisam dobro videla, odvedem ih do rafa gde stoji cena, oni je skinu i kazu / jao ovo jos od prosle nedelje. Kako ja to da dokazem. Nisu mi dali da slikam jedan obican caj na kome je pisalo “Caj za ljubavnike“. Kako? Cene u Maxi prodavnicama se razlikuju od lokacije do lokacije, da ne poverujes!
Mogu samo da odem i da tuzim a onda bi mi rekli – No, no, nije lepo tuzakati.
Ne znam nikoga ko se obratio udruzenju.
Vladanik, kako rekoh Nikoli, prosto ne verujem da ce neko posteno, nezavisno zaista raditi u interesu pravde, ne moje ili bilo cije, nego onako – ni po babu ni po stricevima.
jao to sa cenama sam i ja primetila – i Višnjica, i Maxi i ZABOGA LILLY! Inače – možeš kao građanin da podneseš prijavu tržišnoj. Znam, i mene mrzi, ponekad samo odPRišem pa im kažem da se čuvaju toga jer bla bla bla.
Šta reći. Neke kasirke se i dan danas smrznu kad vide platnu karticu. A isto je zakonom obavezno da imaju pos terminal. I imaju, nego lažu da ne radi jer ne umeju (plaše se, šta li) 😆
Vladanik, ne mogu da verujem da ti nisu dali garantni list.
Telefonm u ruke, ne znam napamet, ali ovi će ti reći – Beoinfo, call centar 0800-110-011 (radnim danom, 07.00-22.00)
http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1358983
Stvarno sramota, ja sam sliča iskustva imao sa Gigatronom.
I u Pizdicima ces imati bolju uslugu nego u Beogradu.Jebo’ me onaj ko me dovede.E samo zbog takvih stvari se nerviram, majke mi. Neljubaznost, neprofesionalnost, GLUPOST….A toga na sve strane. :blush:
Miss, i udjes u proces bez kraja koji ce ti pokidati zivce, ma idi!
Jovane, znam da ovi nisu najgori, takvih ima na svakom cosku, u svim oblastima, samo treba siriti pricu o svemu tome.
Sandra, to je kod nas opstedrustveni problem.
E pod hitno moram da te edukujemn kako ja to radim, i sve mi uspe za manje od pola sata! :blush:
Uzas, majke mi!
kriv je onaj ko joj dozvoljava da se tako ponaša. inače, i ja sam primetila, čim makneš iz beograda, sve može: i profesionalno, i ljudski, i odgovorno, radno. nevaspitanje je nevaspitanje, ali ovo naše je nekako najbahatije. 🙁
Tako je naša kamera stajala u nekom servisu tri meseca, dok na kraju nisu priznali da ne umeju da je poprave. Uspeli su samo da nam ukradu karticu. E da smo u Americi, pa da ih tužimo.
Ja sam imao gotovo isto iskustvo sa Pakomovim servisom u Beogradu. Inače ja sam reklamirao miša i nikako nisam mogao da saznam da li je popravljen ili ne. Sekretarica bi uvek spuštala slušalicu, a serviser takodje. Ni na mejlove nisu odgovarali. Nakon dva meseca su me nazvali rekli da su mi iz Niša poslali drugog miša. Inače dali su model drugog proizvodjača, a da me uopšte nisu pitali da li ja uopšte želim taj model ili ne! Elem ja sam prihvatio zamenu ali nisam dobio i garantni list na šta po zakonu imam pravo za nov proizvod. Zvao sam Niš i osoba zadužena za to mi je rekla da oni uopšte nedaju pismenu garanciju za zamenu u garantnom roku! Dobio sam samo usmenu garanciju!
Dva dana ih zovem za pisljivi displey a salju me s lokala na lokal i nikako da dobijem odgovor da li ima ili ne a ne javljanja na tel.katasrofa. Znaci daleko bilo vise da kupim nesto kod njih ni u snu pre cu kod Kineza da odem.
Lalegator, Milos,
dok neko ne raspali motkom ništa se neće promeniti. Ali ništa!
Postoji gomila tema o sugavom Pakom servisu na Benchmark forumu. Sticajem okolnosti moj laptop je bio na servisu kod tih baraba koji su me zavlacili par meseci i onda mi KONACNO posle mnogo cimanja dali zamenu. Nikad vise Pakom & MSI!