Home / Googlovanje / Analiza Fejsbuk slučaja Higijenski ulošci

Analiza Fejsbuk slučaja Higijenski ulošci

Sinoć, nisam jedina, dobijem zahtev za prijateljstvo od Higijeskih uložaka. Prokometarišem, možete videti ovde, da ne mogu da shvatim da se neko zove Higijenski ulošci, odnosno da kada se radi o proizvodu, plasiranju informacija, poboljšanju prodaje i ostalog što se inače radi na Fejsbuku, stranica ne može biti otvorena ovako, kao da se radi o čoveku.

Targetirana ciljna grupa za koju je procenjeno da još uvek koristi uloške, u koju spadam ja i oni koji ih ne koriste ali ih evetnualno kupuju devojkama i suprugama – muškarci,  dobismo te zahteve za prijateljstvo, valjda da razmenjujemo slike, lajkujemo jedni drugima, komentarišemo društveno političku situaciju i ostalo.

Razvila se diskusija i jedan od uvređenih, muškarac, možete misliti, napiše jedan krajnje glup komentar da, citiram – „da li ste uopste procitale o cemu se radi ili ste ko muve bez glave pocele da trtljate i kritikujete jer vam vecito jezik brzi od pameti.” Naravno, odmah blokiram, em mi nisi prijatelj nego prijatelj mog prijatelja, em pokazuješ da ga ne poštuješ ovim što si mi napisao, em ne smeš tako da mi se obraćaš, em nisi skontao šta sam rekla, neću da se trošim.

Ono što je usledilo je poruka koja mi je preneta, normalno, zamolio čovek:

Poenta ove poruke nije što sam ja glupača, jelte, nego to što čovek ne kapira a komentariše i što kompanija Winalite koja stoji iza ovih uložaka, ako uopšte imaju veze sa ovim Fejsbuk nalogom, ograđujem se, meni i ostalim ženama misli dobro a da su ti ulošci odlični u prevenciji raka materice!

Elem, što se ovog Fejbuk naloga tiče:

Prva greška – ovako se ne radi, to jest, postoje pravila i nije teško saznati ih kako plasiraš informacije o proizvodu na Fejsbuku;

Druga greška – ako je “gospodin” koji je stao u odbranu ovog naloga angažovan “igrom slučaja” od strane kompanije da nas edukuje, loš izbor. Ako iza ovoga stoji neka srpska PR agencija, čista tragedija;

Do treće greške kada sam ja u pitanju, da kupim, koristim, preporučim, posle prve dve – nema šanse da dođe.

Ali, da ne budem potpuno neobaveštena a samim tim i glupača kako me ovaj nazvao, normalno da ću pogledati o čemu se radi:

Primer 1 – ulošci su se na Fejsbuku identifikovali kao osoba ženskog pola;

Primer 2 – pored toga što će sprečiti da dobijem rak grlića materice, ovi ulošci podstiču metabilizam i jačaju imunitet, možeš misliti;

Primer 3 – Higijenski ulošci me na svojoj strani obaveštavaju šta će se desiti muškim stopalima koja ne nose Higijenske uloške.

Slika je sitna, možete pogledati ovde. Znači vidimo da se Higijenski ulošci ženskog spola ne odnose samo na uloške koje koriste žene kada imaju menstruaciju ali ni to nisu umeli da odrade, ovde nam postaje jasno zašto su muškarcima slali zahteve za prijateljstvo.

Zaključci:

1 – Ovaj Fejsbuk nalog, dok ovo pišem postoji nekih 16 sati i za to vreme je osoba koja stoji iza njega napravila mnogo grešaka.

2 – Neoprostivo je da neko, kao ovaj ko se iznervirao što nije mogao u Fejsbuk nalog da mi kaže da sam glupača pa mi slao poruke preko drugih, pokušava da plasira informaciju da će ovi ulošci sprečiti karcinom grliča materice. Prvo to je netačno, ne dobija se karcinom materice zbog nepravilnog korišćenja uložaka, ili svih ostalih uložaka, naše prababe su koristile krpe pa su mnogo manje obolevale od iste bolesti, drugo – to je nepošteno prema svim ostalim proizvođačima uložaka za žene.

Slučaj završen, odnosno, izgubili su me kao klijenta pre nego što su me dobili.

Izvinjavam se firmi Winalite, ukoliko nema veze sa ovim nalogom, ali neka to odrade unutra, kako znaju i umeju. Kako izgleda njihova Fejsbuk strana možete videti ovde.

Ovo je besplatna antireklama.

Pročitajte i

Mame, blogovi, uticaj i marketing – slučaj “pašteta” i malo statistika

Mame blogerke su na balkanskom delu Interneta potpuno skrajnute i nezanimljive onima koji se bave …

11 komentara

  1. Najlepsi opsi je onaj gde pominju „omogucavanje sterilne sredine“- meni je to prvo upalo u oci, kao medicinskom radniku, jer bi trebali zaisa da znaju da genitalni putevi i (pojedini)organi nisu sterilni niti mogu da budu- vec se bakterije, virusi i gljivice nalaze u odredjenoj raznotezi- tako da je ovaj opis zaista besmislen i nekoristan da bi privukao bilo koga da se upotrebljava.
    Kao drugo, ovakve firme ne prave privatne naloge nego stranice koje se prate, to mislim da i svako ko se i malo nalazi na FB-u to moze da zna.
    Sve sve ali sterilno, pa ne prestajem da se smejem :)))

  2. Jelena, i ne obratih pažnju na to 🙂

  3. S

    A, koliko vidim, i pismen je „poprilično“.
    Baška edukacija po pitanju uzroka karcinoma materice… čoveče, ako čovek zna, pa to je onda rešen problem u medicini…
    Nisam ni znao koliko ljudi ima a da su prodrli u u suštinu sržnog centra stvari…
    Let it go!

  4. A hoće li ti ulošci da donesu mir u svetu ili da reše problem svetske gladi, kad već toliko dobrobiti donose? 😀 Svašta se može pročitati i videti po ovim internetima 🙂

  5. J

    Tuzno je sto ce se gomila zena primiti na ovo kao i na pricu o markerima na tubama od paste i kreme 🙁
    A za devojke preporuka za Mooncup Menstrual Cup! Ja je ne bi dala ni za kakve uloske na svetu!!

  6. Mislim da je stvar kompanije to kako reklamira svoj proizvod a naš da verujemo ili ne verujemo, unazad godinama je zdravlje toliko popularno kao proizvod za prodaju da postaje smešno. Ovo je za one koji zdravlje kupuju a ne vode računa o njemu…

  7. Zasto mi sve ovo lici na jos jedan sistem kao sto je Amway ili Herbalife? Ista vrsta agresivnog nastupa kako bi se zastitio neki „revolucionarni“ proizvod od sumnjicavih „bundzija“ koji im ne daju da sisanjem ovaca zarade „velike“ pare…

  8. B

    Hehe, win-win situacija!

  9. F

    To je samo pocetnicki pokusaj u facebook marketingu, mnogo jos treba tu nauciti, zato ne zamerite im

  10. B

    ……..i šta je dalje bilo sa ovim fb i njihovim marketingom, jesu li se žene upecale?

Ostavite komentar