Ćosa je, podstaknut Draganinim tekstom napisao: “Hajde mi da na svojim blogovima “damo svoj medijski prostor” društveno odgovornim reklamama. I to stvarno, za sve naše čitaoce, da ne čekamo od Komercijalne banke (ili bilo koga drugog) da ustupaju svoj prostor na TV-u već da mi svoj prostor na Internetu ustupimo ovim sjajnim kampanjama.”
I tako je nastalo #ustupamoprostor
Ovo sam kopirala od Miloja Sekulića, da ne objašnjavam i ja.
Bilo bi dobro da pročitate i post Istoka Pavlovića.
Društvena odgovornost se ne reklamira – Miloje Sekulić
Ha’jte drugovi i drugarice blogeri u akciju.
Stop trgovini decom
Kampanja organizacije Astra — Anti Trafficking Action
maliVEliki ljudi
Kampanja organizacije maliVEliki ljudi
Bolje da znaš
Kampanja projekta Podrška u borbi protiv HIV/AIDS-a
Ujedinjeni protiv droge
Kampanja Ujedinjeni protiv droge
Osobe u razvoju
Kampanja organizacije Deèje srce
Bitka za bebe
Kampanja Bitka za bebe
Sjajno osmišljeno.
Dozvolite mi da ja, koji nisam bloger, iznesem svoj stav.
Mislim da blogovi treba da budu, poput netaknute prirode, mesto gde će doći do izražaja zapažanja, misli i dela i da ne smete da se stavite u službo moćnog kapitala. Blogovi takođe ne smeju da postanu deo informativnog sistema, jer bi se na taj način stavili, kao deo, u funkciju „ispiranja mozgova“, a ljudski um treba da ima prostora gde će mo se osećati kao u netaknutoj prirodi.
Hehe, odlicna ideja! Svaka cast!