Imate problem sa fiksnim telefonom. Odete na web prezentaciju Telekom Srbija, umorite se ali ne pronađete mejl za fizička lica.
Dignete ruke i pozovete 988. Obaveste vas da sve razgovore snimaju i koliko vas to košta pre nego što dobijete broj koji vam treba.
Pozovete 9831. Ponovo saslušate da se svi razgovori snimaju, da slučajno ne počnete da nabrajate familiju i firmi i operateru a onda vam se jave – Marija, Goran, Jana, Mara, bez prezimena, bez nekog ID broja, ništa. Ako vam se slučajno prekine veza pa pozovete ponovo, ne vredi da kažete – već sam izložio problem vašem kolegi Marku jerbo njih ima koliko hoćete pa vas pitaju kom Marku. Ili Janku. Vi pojma nemate pa sve ponovo.
Saznate
da u eri elektronskih komunikacija za sve što vam nije jasno i pravo u vezi fiksne telefonije morate da odete na šalter koji je meni u Beogradu udaljen 15 minuta vožnje i to da nikog živog nema na ulici i da me sprovodi saobraćajna pod rotacionim svetlima. Tamo da stanem u red sa ličnom kartom zadenutom za uvo, samo što mi ne rekoše i dva svedoka.
I, šta će mi reći vaša službenica dok mi neko dahće za vrat?
Pa isto što i mi.
To isto je – mi s tim nemamo ništa, nije do nas.
Kako da rešim problem?
Podnesite zahtev za promenu broja telefona.
Potrebni su mi odgovori:
Zašto operateri nemaju prezime? Hoću da znam ko mi je rekao da Telekom Srbija ne može da reši problem svojih klijenata.
Zbog čega ne postoji mejl za fizička lica? Neću da stojim u redu, hoću crno na belo da dobijem odgovor. Iz fotelje. Ako mogu da kupim šta god mi padne na pamet iz fotelje, hoću u njoj da sedim kad dobijem infromaciju.
Zbog čega ne mogu da prijavim problem sa adresom u ličnoj karti na kojoj se vodi i telefon nego mora moj muž da izlazi sa posla? Pobogu, nije reč o pištolju nego o telefonu. Običnom. Marke Siemens. U braku smo i ako se budemo razvodili telefon nećemo deliti.
Kako može Telekom Srbija da mi odgovori da moj problem sa fiksnim telefonom nije i njihov?
Ko je zadužen za probleme klijenata Telekom Srbija? Abatel možda?
Zbog čega probleme rešavate samo na jedan način – podnesite zahtev za promenu broja telefona? Neću da menjam broj, ovaj mi se dopada.
Problem:
Već više od dve godine, ranom zorom, oko sedam sati, dobijamo pozive isključivo iz Crne Gore, kojima ne traže nas nego jednu špeditersku firmu iz Zemuna. Ni sličan broj nema našem pa da pomislimo neko bocnuo pogrešan broj.
Koga god da sam pitala kako dođu do našeg broja odgovori im da pozivaju broj te firme ali da se tamo uključuje automat koji kaže da je broj premenjen i da zovu naš.
Pozovem firmu, kažu nije im prvi put, i oni zvali Telekom Srbija, oni govorili o nekom štikliranju, i na kraju i njima rekli nije do nas.
Gospodo iz Telekom Srbija, do koga je?
I još jedno pitanje – ako možete da zamislite da će doći dan kad nećete biti monopolisti na tržištu fiksne telefonije, da li možete da zamislite da biste smeli da mi odgovorite da moj problem sa uslugom koju mi vi pružate nije i vaš problem?
Zbog iste situacije nisam više korisnik vaše Internet usluge, već par meseci, vaši operateri nikada nisu znali zbog čega imam probleme sa Internetom, što ga nema i kada će se vratiti.
Korisnica usluge fiksne telefonije Telekom Srbija, vlasnica telefona ali ne i broja, sa ISDN priključkom, iscrpljena odgovaranjem da se ne bavi špediterskim uslugama, i ponavljanjem kao automat – pogrešili ste broj.
Unapred hvala na odgovorima, ako ovo stigne do vas, a potrudiću se.
Tvit pušten jutros pre 8 sati, post završavam u 10: 20 sati ali komjuniti menadžeri izgleda još spavaju.
Oh, moju mamu nije zanimalo što se sve snima, rekla im je sve i svašta, bez nabrajanja familije, kulturno sve, i sutradan je došao lik da vidi u čemu je problem sa internetom.
A ortak je koristio onaj njihov USB internet i stigao mu je račun oko 10.000rsd. Onda je on tražio da mu daju listing, a u listingu pisalo fazon 1×2=3. Ovi su mu rekli da ONI NEMAJU VEZE S TIM, da to kompjuter radi. Ortak nije hteo da im plati, žalio se svima, pisao novinama i šta sve ne! Onda su mu ovi zapretili da će ga tužiti i on je odustao i platio račun. Međutim, ispalo je da su ga tužili i pre nego što su mu zapretili, pa je morao da plati još 3000rsd. Čak je u listingu pisalo da je npr. 24.11.2010. koristio internet, a on sigurno zna da nije.
Drugarica je, dok je čekala da pređe granicu (našu, ne znam sa kojom zemljom) otišla na internet (takođe USB) na 45 minuta i stigao joj račun 700e. Još nije bila prešla granicu, ali izgleda je ušla u roming, nemam pojma!
Za samo nekoliko meseci su stvorili „Brzu poštu“ – čim su zvanično dozvolili razne kurirske službe „od-vrata-do-vrata“. I to od istog „kadrovskog materijala“ kakav sedi i u Telekomu (ili goreg). I što je posebno interesantno – to sve sasvim dobro funkcioniše…
Neka me sad optuže kao poklonika teorija zavere – ali po meni je to očigledan dokaz da je teza kako Srbi ne znaju da vode sami uspešno veliku firmu – smišljeno plasirana (da bi se najuspešnije firme prodale uz masne provizije). Naravno, kao i iza svih drugih malih i velikih svinjarija, i iza ove stoji #partijskadrzava – da nam svima lakne kad Telekom ode na doboš („najzad ćemo da imamo kvalitetnu uslugu“), a kad posle novi vlasnik otpusti polovinu zaposlenih – da svi kažemo: „tako im i treba“…
Evo male pomoći – probaj da pišeš na info@telekom.rs 🙂