Mame blogerke su na balkanskom delu Interneta potpuno skrajnute i nezanimljive onima koji se bave statistikama, mislim šta ima da se pročita na blogu jedne mame, no mnogo mama bloguje, postoji prilično sajtova koji se obraćaju mamama i prilično foruma na kojima mame razmenjuju svoja iskustva i kao mame i kao potrošači.
Slučaju “pašteta” je lepo objasnila Angelina, ukoliko ste propustili u njenom tekstu ćete naći i linkove kako je Argeta uhvaćena u laži.
Pošto je meni izuzetno teško da pronađem statistike vezane za Srbiju i Balkan, mislim sve je tako smućeno i neprecizno, istražila sam svet, jelte, pa ako mislite da smo i mi odavde deo sveta, razmislite o sledećem. Ne vi koji ste obični konzumenti informacija, nego vi, ako vas ima iz kompanija kojima su ciljna grupa one koje su strogi kritičari i koje se ne daju prevariti, to jest – mame.
Uticaj
Potpuno nedefinisana kategorija u ovom delu sveta, ali – uticaj ima mnogo krugova, isto vam je kao u životu, nekome verujete, nekome ne, neko na vas utiče, neko ne, to što ćete reći – e ovaj je uticajan i šta on kaže nema pogovora, odmah možete da obesite mačku o rep. Ako hoćete da vam neko uticajan prokrči put do ciljne grupe, mislite o ciljnoj grupi. Uticajna osoba se sama pojavi.
Žene u proseku koriste društvene mreže više nego muškarci, Twiter ima preko 500 miliona registrovanih naloga od koji su oko 140 miliona aktivni, Fejsbuk ima preko 950 miliona aktivnih korisnika od preko 2 milijarde registrovanih. Tu smo negde i mi. Informacija i laž mogu da promaknu u štampanim medijima koji traju jedan dan, na Internetu je to teško, prvo što pamti, drugo što možeš da ponavljaš do beskonačnog.
Kad prođe laž, moraju da prođu i istina i kvalitet, logično je.
Mame, Internet i blogovanje
Od svih žena – mama koje koriste Internet, njih 90 odsto koristi društvene mreže.
Po podacima iz septembra meseca prošle godine, postoji preko 152 miliona blogova. Jedan od tri bloga pišu mame. Najmanje jednom mesečno blogove mama blogerki čita 18, 3 miliona korisnika.
Kod nas je daleka budućnost samo zato što se ne dozvoljava da postane sadašnjost, što zbog toga što nas novine uvek plaše, naročito finanisijski, što zbog toga što nema otvorenih umova, a što zbog toga što mislimo da sve znamo najbolje, ako je nešto funkcionisalo pre 30 godina i danas će, zaboravlja se da moraš da pratiš kretanja – prosečan budžet koji jedna svetska kompanija troši na društvene mreže i blogove se za poslednje tri godine uvećao tri puta.
Veoma jaki svetski brendovi angažuju “spoljne blogere” one koji nisu radnici kompanije da pišu o njihovim proizvodima. Ali zamisli da ovde platiš blogera koji će jasno da napiše da je plaćen da testira proizvod, piše o njemu i promoviše ga. Pa postoji ogromna opasnost da ne napiše šta je kompanija zamislila, kod nas kompanije za to nemaju herca. A ni para u budžetu. Sve zbog toga što kompanije uglavnom prodaju laži o svojim proizvodima. No, ja sam potrošač, znam da nije sve laž, postoje proizvodi koji srdačno preporučujem kada pijuckam kafu sa svojim prijateljicama, ili na mrežama, svejedno.
Većina mama koje koriste Internet, savetuju se sa drugim mamama o proizvodima na blogovima i forumima i stiču mišljenje o tome pre nego iz glupavih reklama u kojima je belo više nego belo a veštačko mleko bolje nego majčino.
Kompanije koje na svojim sajtovima imaju blogove imaju 55% odsto više posetilaca od onih drugih i 57% potrošača, klijenata stiču upravo preko tih blogova.
Šta ovde nije jasno?
Marketing
Pojaviš se na društvenim mrežama i predstaviš sebe kao vodeću kompaniju , proizvođača, šta god i tako vodeći zaposliš potpuno nestručnu osobu koja o društvenim mrežama i moći istih ama baš ništa ne zna. Potceniš svoje buduće klijente pa još dozvoliš sebi da potceniš mame, one koje su najosetljivije u ovom društvu a za to ima razloga koliko god hoćeš.
Žene, mame, po statistikama 75% vremena koje provode na Internetu provode na društvenim mrežama, informacije im same uleću.
Sa pojavom Interneta povećala se glad za informacijama svake vrste, prosto spontano dođe.
Tu negde sede mame, strahovito oštri kritičari jer ih “udarate” tamo gde ih najviše boli.
Marketing se bori za profit iznad svega.
U vreme aflatoksina, GMO, promovisanja zdrave ishrane na potpuno zatrovanom tržištu elementarnih životnih namirnica uletiš lažući.
A mame su vam na dohvat ruke.
Foto: FreeDigitalPhotos.net
Hvala Bogu da se neko seti i nas. Skroz smo skrajnute pored mase fashion blogova. Hvala VELIKO!