Home / Mahlat na sto načina / Nije to za Vas

Nije to za Vas

Ovo sam noćas počela da postavljam kao status na Fejsbuku pa sam se setila da će se naći neko da me prijavi, a da će me Fejsbuk  kritikovati zbog golotinje, zato mora da bude blog post, da se ne nerviram.

Pre deset godina (bokte, koliko blogujem!) sam pisala tekst o tome kako je lakše ženi da kupi minobacaš nego običan brushalter, možete ga pročitati ovde.

Od kako postoji online kupovina, sve što mogu kupujem tako jer tako ne gledam kolutanje očima, ne slušam – Nije to za Vas – jer ove od dvadesetak koje rade po buticima najbolje znaju šta je za nas od preko pedeset, ne moram da slušam šta bi mi bilo bolje, a naročito, kad su brushalteri u pitanju, ne moram da slušam kako ona mnogo bolje zna šta odgovara mojim pedeset plus sisama nego ja.

I tako, iskoči mi na Fejsbuku pre par dana da Lindex Srbija danas ima veliki popust, doduše samo u radnjama, ali odem na njihov sajt da pogledam. Moje pedesetogodišnje, od kako sam operisana traže više nege, a bogami i luksuza.

Tamo ova fotografija –

Foto: Lindex Srbija

Ne znam kako bih vam opisala svoje oduševljenje.

Kad gledam reklame za banje koje leče staračke bolesti, od kostobolje na dalje, na fotografijama je dvadesetogodišnji par koji još uvek ništa ne boli i koji misli da ih  nikada neće ni boleti.

Kad gledam reklame za letovanja, opet isto, kao da su letovanja rezervisana za dvadesetogodišnjake.

Ako odem na sajt neke vinarije, to grupa mlađanih devojaka k’o fol uživa u vinu iako svi znamo da uživanje u vinu ide s godinama, a da mladi piju tekilu ili votku. Iako ni u tome ne umeju da uživaju nego se napijaju pa prave gluposti.

I uopšte, šta god bih da pogledam, preporuku mi daje neka dvadesetogodišnjakinja kojoj sve još uvek plaćaju roditelji ako je „glupa“ ili sponzor“ ako je „pametna“. Reklame za nas koji imamo svoj novčanik uglavnom ne postoje sem kad je menopauza u pitanju, a i te su bezveze, o tome planiram da pišem.

Elem, na ovoj fotografiji su dve žene, gospođetine u zrelim godinama u savršenom vešu. I to u prvom planu. Sa sve borama, nabrčkanim dekolteom, sedom kosom i salcetom na stomaku. I divnim, zrelim telima.

Šta je ovde divno?

Ovo je reklama za mene jer ja ne želim da izgledam kao da imam dvadeset, imala sam ih, neka hvala, sad hoću punim plućima da rabim ove godine.

I mi preko pedeset volim dobar seksi brus, a i gaće takođe.

Osetljivi sada neka zažmure – i mi preko pedeset imamo seks. Još uvek, iako to ove od dvadeset ne veruju. I volimo kad se svučemo da izgledamo kao da smo u večernjoj haljini. I da našem muškarcu zacakle oči jer smo porasle velike i više se ne svlačimo u mraku jer nas boli uvo da li imamo celulit, i da li će on da se frapira što naše grudi kao Njutnova jabuka streme ka zemlji, nisu naučile da se odupru gravitaciji i godinama. Mi uživamo bez briga. To ide s godinama.

Eto, to sam htela da vam kažem, da me je konačno oduševila jedna reklama.

Hvala Lindex.

Napomena – ovo nije sponzorisan post, ovo je čisto oduševljenje.

Za četiri dana će biti dve godine kako sam mogla da ostanem bez dojke.

Post je u čast toga što još uvek imam obe i zbog svega što sam gore napisala.

 

 

Pročitajte i

Došao, izuo se i digao noge na stočić – karcinom dojke, moj neželjeni gost

Od tog trenutka više ništa nije bilo isto. Pokušavala sam da živim isto, ali jednostavno nije bilo isto. Mnogo sam plakala, razmišljala da li da pišem testament, koliko će boleti moju ćerku, kako moj hazbend ne zna da uključi veš mašinu, da nije posle svega zaslužio da ostane i bez mene, kako će...Sve šmrcajući govorila sam sestri – kako će oni to podneti, kako će se s tim nositi, dok nije dreknula na mene – Neka se nose kako umeju, svakako će se nositi, tebi se dešava, razmišljaj kako ćeš se ti nositi s tim.

Ostavite komentar