Već par godina, od kako smo shvatili lakoću online komuniciranja, a naročito lakoću online plaćanja, komentarišemo kako bi još mnogo drugih stvari trebalo da nam bude omogućeno online, naročito sve ono zbog čega moramo da stojimo u redovima. Kao što znate, to ide prilično teško jer, kako god okrenete, šta god uspete da završite, online postoji onaj trenutak kad ipak morate da odete i finiširate stvari offline, „na terenu“, svojeručnim potpisom.
Evo, baš danas sam se oduševila što jednoj instituciji zahtev za izdavanje neke potvrde mogu da pošaljem online, a onda se istog trenutka razočarala što istu ne mogu online da mi pošalju. Najtragičnije je što tamo gde treba da je prosledim prihvataju online slanje, znači tamo negde im nije važno da omirišu mastilo pečata, ali, eto, ne može, takva procedura. Isad, pošto moram da odem da je preuzmem, ne vidim nijedan razlog da je naručim online, pa da tamo objašnjavam šta sam, kako sam i zašto sam.
Nedavno sam vadila novu ličnu kartu i pasoš. Zakazala online. Prozvali me u zakazano vreme i, možete misliti, nedostajao mi je jedan papir, uvek nedostaje. Obaška što sam morala da vodim i muža da potvrdi da sam njegova i da nema ništa protiv što živim u stanu koji se vodi na njega. Onda posle toga red. Pa odlazak drugi put da potpišem papire i red. Pa odlazak da preuzmem i red. Što sam online zakazivala, ni sad mi nije jasno, to što može online zakazivanje ne znači da ćete posao završiti ni mrvu brže.
Ja do krajnjih granica mrzim čekanje u redovima, unervozim se, ne postoji vreme na koje sam tolerantna, naročito čekanje u bankama. Sve bi bilo u redu da se radi samo o transakcijama, ali svako na šalteru ima mali milion pitanja u vezi stvari koje mu nisu jasne i koje im nikako nisu jasne koliko god osoba s druge strane objašnjavala. I zašto tolika provizija, i šta je sad ovo ovde, i kad će biti, i zašto nije bilo, da poludiš čekajući, zato ja, kao ozebao sunce, čekam da moj online život zaista postane online, to jest da neke stvari mogu da odradim od kuće, uz kafu. Sad, da ne bude da je meni u bankama sve jasno, ma nije, vrlo često zamolim da mi pričaju na srpskom, a ne na bankarskom koji ne razumem i koji kao običan građanin ne moram da razumem, i meni se desilo da mi neko iza zvoca da požurim.
Možda ste čuli, možda niste, Societe Generale Srbija lansirala je najsavremeniji e-banking servis – otvorila je prvu Online ekspozituru u Srbiji i uvođenjem digitalnog potpisa uvela jednu veliku olakšavajuću novinu – ne morate uopšte da odete u banku! Ni za šta, ni da potpišete!
Otvaranjem ove Online ekspoziture koja će svakome biti bliža od bilo koje najbliže ekspoziture u komšiluku, moguće je otvoriti štedni račun, dobiti dozvoljeni minus, pa čak, zamislite, dobiti i keš kredit. Kako to izgleda, možete pogledati ovde.
Kao što znate, obično ne znate mnogo toga vezano za kredite, kamate, sve obaveze koje ćete imati prema banci, nije to samo – dobio sam keš kredit, ovaj e-banking servis je omogućio je i video razgovor sa finansijskim savetnikom sa kojim će razgovor biti omogućen sve do 22 sata, dakle, odgovore na sva pitanja takođe možete dobiti online, da stvarno, uopšte ne morate do prve ekspoziture. Kad god ste raspoloženi, možete da yaka\ete i porazgovarati “oči u oči” sa bankarom, isto kao sa rođacima u Americi, a zatim, kad dobijete sve odgovore,rešite nedoumice i svojim digitalnim potpisom završiti željeni posao. Kako da se prijavite na e-banking i šta sve možete uraditi online, pogledajte ovde.
Svi oni koji do 31. Januara 2016 godine nabave sertifikat za digitalni potpis banka će u sklopu ove promotivne kampanje refundirati troškove nabavke potpisa.
Societe Generale Srbija je ovu kampanju nazvala “Mali korak za čoveka, veliki za bankarstvo”, što se mene tiče, za mene taj korak znači da ne moram da napravim nijedan korak, a naročito da ne moram da cupkam u redu.
Kako je bilo Nilu Armstrongu kada je kročio na Mesec,nemam pojma, pretpostavljam mnogo lakše nego kad sam se ja prvi put suočila sa online plaćanjem, sva sam bila istraumirana da ne uradim nešto pogrešno, no, prvi put, drugi put, posle to radite rutinski, kao i većinu stvari u životu.
Ako nemate iskustva sa e-bankingom, a znam da mnogi nemaju, prvenstveno jer se plaše, kako to izgleda možete testirati ovde klikom na link “Prijavi me” i da isprobate sve funkcije sem razgovora sa bankarom. Napravite taj mali korak i uštedite sebi vreme, a ako ste kao ja, i živce koje gubite čekajući u redovima i prebrojavajući po sto puta koliko je njih još ispred vas.
(Sponzorisan post – Societe Generale Srbija)
Hvala.
Precrtao sam na listi obaveza „otici u banku“. Bez nastavka.
Ne treba mi ni „video razgovor“ sa finansijskim savetnikom.
Ljudi su se nekada ispovedali popovima, a danas finansijskom savetniku.
Banka je postala nova crkva.
Nova religija.
Toliko je agresivna, da posten covek nema gde da se sakrije.
Veliki korak za bankarstvo je dva koraka nazad za covecanstvo.
Ponovo u srednji vek.